vineri, 11 octombrie 2013

Sometimes..

Zilele astea am lucrat la un proiect venit din partea Catalinei, mamica a doi copii frumosi Ilinca si Matei. Curand Ilinca face doi anisori si Catalina a venit cu ideea sa-i ofere in dar o casuta unde sa stea doua papusi, care ii reprezinta pe ei doi, Ilinca si Matei. Provocare acceptata..:)
Modelul de casuta l-am preluat de la Dana, IdeiCusute. Dansa m-a si recomandat Catalinei, asa se procedeaza intre adevaratii colegi de breasla.. :) Multumesc, Dana!
Interiorul casutei a fost adaptat povestii.. contine un citat despre frate si sora, un copac plin de frunze multicolore ce reprezinta copilaria.. Cartea si catelul sunt "accesoriile" ce ii caracterizeaza pe cei doi fratiori.. Lui Matei ii plac foarte mult cartile.. Ilinca adora animalutele..



 Aici Ilinca si Matei sunt asezati pe o bancuta lucrata din nuiele, pe care le-am legat cu sfoara intre ele si le-am acoperit cu lac.

Ii multumesc Catalinei ca mi-a incredintat acest proiect si sper ca e pe masura asteptarilor..
Multumesc si celor care imi viziteaza blog-ul si imi apreciaza munca..
Cu drag, Kristine!

4 comentarii:

  1. Bravo Cristina! Intotdeauna indrum cu drag prietenii Idei Cusute spre oameni pasionati si priceputi ca tine! Eu o am pe Patratica ( papusica) si pe motanul ei de aproape 3 ani si suntem prieteni tare buni! esti cea mai tare mamica de papusi! dana :)

    RăspundețiȘtergere