duminică, 4 august 2013

Giveaway de vara!

Dupa cum v-am promis acum cateva zile, revin cu detalii referitor la Giveaway-ul de vara.

Premiul este un saculet cu levantica!

Reguli de participare:

1. Alege din poza de mai jos saculetul preferat si posteaza Nr. saculetului pe FB sau aici pe blog (unde iti este mai ushor).. :)
2. Da like paginii mele de FB Cadouri cu Drag
3. Distribuie evenimentul pe pagina ta de FB.


Inscrierea are loc intre 4 si 20 august 2013. Numele castigatoarei va fi ales prin tragere la sorti si anuntat pe 21 august.

Succes!

24 de comentarii:

  1. Nr. saculetului preferat va rog sa-l postati aici pe blog.. Succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. grea decizie, dar raman la saculetul cu nr 1.

    RăspundețiȘtergere
  3. saculetul cu nr. 6
    fb: Gabriela Gabriela

    RăspundețiȘtergere
  4. https://www.facebook.com/radu.adina.3/posts/493216594089078
    FB Radu Adina
    Saculetul nr 5

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat de frumoase sunt toate dar cel mai mult imi place saculetul nr.6 .

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt asa frumoase toate, dar saculetul cu numarul 5 mi-a furat privirea. Felicitari pentru creatii, sunt asa de vesele papusile, daca aveam fetita sigur luam si eu. Te invit si eu la un concurs pe pagina mea de facebook, https://www.facebook.com/photo.php?fbid=391935247591210&set=a.391934770924591.1073741833.279801555471247&type=1&theater

    RăspundețiȘtergere
  7. Saculetul nr.6...like la pagina am dat demuult si am distribuit si pe fb...
    Multumim pentru oncurs!

    RăspundețiȘtergere
  8. Saculetul cu nr. 6,iar pe fb like si share cu numele Sucea Beatrice ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saluti,

      Eu sunt fana saculet nr. 2!

      Sunt curioasa cum le croiesti:)

      Succes!

      Ștergere
    2. Paula, daca nu ai noroc maine...;) cand ne intalnim aduc un saculet sa vezi cum e croit.. pup..

      Ștergere